Jaostotoiminnan koulutusta jäsenille 25.2.2022!

25.2.2023 klo 10:00

Yhdistyksen syyskokouksessa 2022 toivottiin koulutusta JHL toiminnasta sekä jaostotoiminnasta.

Koulutus on nyt laitettu vireille ja odottaa vain osallistujia yhdistyksen jäsenistä!
- Kutsu osoittautuu sinulle yhdityksen 802 jäsen, koska olet lämpimästi tervetullut ja toivottu osallistuja!

Koulutus järjestetään Hyvinkäällä Ravintola Harlekiinin SKY-kabinetin tiloissa 25.2.2023 lauantaina klo 10:00 - 16:00.
Kauppatori 1, 05800 Hyvinkää

Koulutus on osallistujille maksuton ja sisältää ruokailun ja kahvitukset.
Kouluttajana toimii alutoimiston asiantuntija Pauli Karvinen.

Ilmoittautuminen päättyy 30.1.2023

Koulutuksen pääpaino on jaostotoiminnassa ja sen järjestämisestä työpaikoittain/alueittain.
JHL:n yhdistysten sääntöjen mukaan yhdistyksen hallitus voi perustaa toiminnan tueksi jaostoja.
Jaostojen sisällöstä, tarkoituksesta tai lukumäärästä ei ole tarkempaa määritelmää. - Syyskokouksessa ideoimmekin jo jaostoja työpaikoittain ja/tai alueittain, nyt pääsemme tutustumaan kuinka hyvät ideat saadaan käytäntöön.

Yhdistyksen jäsenille on lähetetty sähköpostilla linkki ilmoittatumiseen - jos et ole saanut kutsua, olethan pikaisesti yhteydessä Jenny Moilanen, jennymoilanen@gmail.com / 0449830412

TERVETULOA oppimaan, ideoimaan ja verkostoitumaan!