Huvipuistoihin tai Korkeasaareen!

12.6.2023

Sinun yhdistyksesi tahtoo sinulle huvittelua ja riemua! Hyvinkään seudun yksityisalat JHL 802 Ry jäsenenä sinulla on mahdollisuus lunastaa lippu Linnanmäen huvipuistoon, Särkänniemen huvipuistoon tai Korkeasaareen puoleen hintaan perushinnasta 2023 kesällä! Tahdomme tarjota jäsenillemme mahdollisuutta huvitteluun 1 lipun verran/jäsen Linnanmäen huvipuistoon tai Korkeasaareen Helsinkiin tai Tampereen Särkänniemen huvipuistoon

TOIMI NÄIN:

1. Valitse mihin kohteeseen haluat lipun (lippujen hinnat ja omavastuu hinta alempana)

2. Lähetä sähköpostiin raassinah@gmail.com NIMESI ja SÄHKÖPOSTIOSOITE, johon haluat toimitettavan lipun PDF muodossa.

Lippuja voit tilata ajalla 12.6 – 14.7.2023

3. Suorita omavastuu yhdistyksen tilille FI86 8000 1201 2010 44 tilattuasi lipun viestillä

"OMA NIMI, VALITSEMASI HUVIPUISTO TAI KORKEASAARI"

Lipun omavastuun maksettuasi (maksu näkyy tilillä), saat lippusi n. 3 arkipäivän kuluessa ilmoittamaasi sähköpostiin.

Lippu tulee PDF lippuna sähköpostiisi, tulosteen toimitat huvipuiston lipun myyntiluukulle jossa se vaihdetaan päivän rannekkeeksi.

Särkänniemi-ranneke PDF-lippu (QR-koodi) sisältää huvipuiston sisäänpääsyn, huvilaitteet, Koiramäen eläinpuiston, Akvaarion ja Näsinneulan näkötornin.

Rannekkeella huvittelet yhden vapaavalintaisen aukiolopäivän ajan 23.9.2023 asti. Lipun hinnasta omavastuu sinulle JHL802 jäsenenä 25,50€ (norm.51€)

HUOM! Jokainen tarvitsee paikkavarauksen vieraillakseen Särkänniemen huvipuistossa. Paikkavarausta ei tarvitse tehdä, jos aiot vierailla ainoastaan Näsinneulan näkötornissa, Akvaariossa tai Koiramäen eläinpuistossa. Paikkavarauksen lisäksi tarvitset lipputuotteen (avoimen päivän Särkänniemi-ranneke, Huvilaiteranneke, Kausikortti tai Sisäänpääsylippu). https://sarkanniemi.fi/fi/paikkavaraus

Linnanmäki PDF-lippu joka oikeuttaa sinulle sisäänpääsyn sekä laitehuvittelun rannekkeella. Rannekkeella huvittelet kaikissa huvipuiston laitteissa pituus rajat huomioiden. Alle 100-senttinen lapsi tai lapsen huoltaja pääsee maksutta maksullisiin laitteisiin, kun toisella on ranneke tai laitelippu.  Lipun hinnasta omavastuu sinulle JHL802 jäsenenä 23,50€ (norm. 47€)

HUOM! Huvipuistoon pääsee kaikkina aukiolopäivinä ilmaiseksi ja ilman ennakkovaraamista, paitsi mikäli huvipuiston päivittäinen, suositeltava kävijämääräkiintiö on täyttymässä. Kun teet ennakkovarauksen, varmistat sisäänpääsyn valitsemanasi huvipäivänä. Sinulle on siis varattu oma paikka päivän kävijäkiintiöstä.

Korkeasaari - kimppalippu  (2 aikuista ja kolme 4-17 v. lasta).

Lipun hinnasta omavastuu sinulle on JHL802 jäsenenä 39,-Lomakkeen yläreuna (norm. 78,-)

Jokainen käynti Korkeasaaressa on teko luonnon monimuotoisuuden hyväksi. Kimppalippu sisältää 2 kpl aikuisten ja 3 kpl 4-17 v lasten pääsylippua ja oikeuttavat kertasisäänpääsyyn eläintarhaan ja ne on käytettävä 30 vrk kuluessa ostopäivästä.